A A

FAQ

Welkom op de F.A.Q.-pagina van Klus met Plus. Hier kun je vragen en antwoorden vinden waar je nog geen antwoord op hebt kunnen vinden.

Stel hier eventueel je vraag!

Algemeen:

Hoe word ik Klus met Plus partner?
Mail ons op zakelijk@klusmetplus.nl, antwoord binnen 2 dagen na bericht.

Mijn aanmelding is afgewezen. Waarom?
Je aanmelding kan om verschillende redenen afgewezen worden. De meest voorkomende hebben we voor je op een rijtje gezet:
– Je motivatie is niet overtuigend genoeg.
– Je bent jonger dan 15 jaar.
– Je gegevens zijn niet volledig ingevuld.
– Je gegevens zijn ongeldig of komen niet overeen.

Hoe wordt er met jouw gegevens om gegaan?
Klus met Plus gaat uiterst zorgvuldig om met de gegevens van zijn of haar klanten. Je gegevens staan veilig opgeborgen op een van onze databases, die zijn beveiligd met de meest secure wachtwoorden die automatisch dagelijks veranderen.

Vragen over wachtwoorden, persoonsgegevens en/of andere privacygevoelige informatie kun je mailen naar info@klusmetplus.nl met als onderwerp: ‘Beveiliging persoonsgegevens’. Je vraag komt dan automatisch bij de persoon die hierover gaat.

Waarom is Klus met Plus beter dan soortgelijke bedrijven met dezelfde doelgroep: ouderen?
Klus met Plus is uniek omdat ze werken met scholieren en de kosten voor de ouderen ook nihil zijn. Klus met Plus sponsort een percentage van de winst aan stichting Met Je Hart. Dit om het sociale doel voor jongeren en de onderneming zichtbaar te maken voor de buitenwereld.